Poznaj Facebook Lead Ads

„Połowa pieniędzy, które wydają na reklamę, jest marnowana; kłopot polega na tym, że nie wiem, która połowa” – mówi powiedzenie przypisane kupcowi domu towarowego Johnowi Wanamakerowi.
facebook Szczególnie marketing marek jest kosztownym przedsięwzięciem, ponieważ celem jest po prostu rozpoznanie nazwy Twojej firmy. Tak działało większość środków masowego przekazu przed internetem – wyświetlasz reklamy w telewizji, w gazecie lub na tablicy reklamowej i masz nadzieję, że odpowiednie osoby zobaczą i zapamiętają Twoją reklamę.

fb

Internet to zmienił – wprowadzając w życie modele biznesowe, które zależały od masowych reklam marketingowych, i stwarzając okazję do reklam, które bezpośrednio prowadziły do Ciebie klientów. Teraz, kiedy wyświetlasz reklamę, klienci mogą ją kliknąć i przejść bezpośrednio do Twojej witryny. Następnie mogą kupić Twoje produkty – lub, co bardziej prawdopodobne, klikną na inną stronę, a Ty będziesz się zastanawiać, która połowa Twoich pieniędzy została zmarnowana.

Facebook Lead Ads to nowe narzędzie reklamowe Facebooka, które jeszcze bardziej zbliża cię do potencjalnych klientów – i znacznie bardziej prawdopodobne jest, że zamienisz tę osobę w klienta, niż zwykła reklama. Podobnie jak normalna reklama na Facebooku, Twoja reklama wiodąca będzie wyświetlana w kanałach społecznościowych na Facebooku, a Ty możesz kierować reklamę do osób, które chcesz – być może tych, którzy już obserwują Twoją stronę lub tych, którzy są zainteresowani produktami takimi jak Twoja. Następnie reklama może zawierać wiadomość tekstową u góry, wraz z obrazem, opisem i adresem URL witryny – lub możesz dołączyć galerię zdjęć, aby lepiej zaprezentować swój produkt. Jest tylko jedna mała dodatkowa uwaga: Power Editor Facebooka, którego użyjesz do zbudowania reklamy, nie działa w najnowszej wersji Safari, więc musisz użyć Google Chrome, Firefox lub Microsoft Edge, aby zbudować Twoja reklama. Więcej o reklamie na FB na www.teraonline.info.pl.

Jest jedna rzecz, która wyróżnia Lead Lead od innych reklam: przycisk „Zarejestruj się”. Możesz wybierać spośród kilku różnych tekstów wezwania do działania – w tym Pobierz, Zastosuj teraz lub Subskrybuj. Gdy ktoś kliknie ten przycisk, zobaczy Twój formularz potencjalnego klienta, w którym możesz dołączyć odpowiednie pola w celu zebrania potrzebnych danych. Następnie możesz dodać standardowe pola – w tym adres e-mail, imię, datę urodzenia i numer telefonu – do formularza lub dodać własne pola niestandardowe, aby zapytać o cokolwiek innego. Facebook może wypełnić wiele domyślnych pól formularza informacjami w profili Facebooka potencjalnych klientów.